Lidt træt har man vel lov at være
Asta havde leget udenfor hele dagen hos dagplejemor Bettina, og bagefter været til gymnastik om aftenen. Så er det vist i orden …
Asta havde leget udenfor hele dagen hos dagplejemor Bettina, og bagefter været til gymnastik om aftenen. Så er det vist i orden …
Asta slapper af i sin Barbapapa sækkestol med dyne og pude og Wallace and Gromit i fjernsynet ;o) (her: Blæsbjerggade 11 st.)
En træt Asta chiller til Shaun The Sheep – det kan jo være hårdt at være til gymnastik (her: Blæsbjerggade 11 st.)
Perfekt med sådan en Barbapapa-sækkestol når man går lidt træt i det om aftenen ;) (at Blæsbjerggade 11 st.)
Asta ser “Mææhh” (Shaun The Sheep) i sin nye Barbapapa-sækkestol. (at Blæsbjerggade 11 st.)