Currently browsing tag

Barbapapa

Man forstår vel at hygge sig

Asta slapper af i sin Barbapapa sækkestol med dyne og pude og Wallace and Gromit i fjernsynet ;o) (her: Blæsbjerggade 11 st.)

Træt gymnastikpige

En træt Asta chiller til Shaun The Sheep – det kan jo være hårdt at være til gymnastik (her: Blæsbjerggade 11 st.)

At nyde sine julegaver

Perfekt med sådan en Barbapapa-sækkestol når man går lidt træt i det om aftenen ;) (at Blæsbjerggade 11 st.)

Mææhh

Asta ser “Mææhh” (Shaun The Sheep) i sin nye Barbapapa-sækkestol. (at Blæsbjerggade 11 st.)