At nyde sine julegaver Perfekt med sådan en Barbapapa-sækkestol når man går lidt træt i det om aftenen ;) (at Blæsbjerggade 11 st.) Leave a ReplyYour email address will not be published. Required fields are marked *Comment * Name * Email * Website Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.