At nyde sine julegaver
Perfekt med sådan en Barbapapa-sækkestol når man går lidt træt i det om aftenen ;) (at Blæsbjerggade 11 st.)
Perfekt med sådan en Barbapapa-sækkestol når man går lidt træt i det om aftenen ;) (at Blæsbjerggade 11 st.)
Asta er igang med at skrive hendes navn på computeren. Word lesson #1 (at Blæsbjerggade 11 st.)
Tak til Thomas og Elisabeth for gave til Asta ;) (at Blæsbjerggade 11 st.)
Asta ser “Mææhh” (Shaun The Sheep) i sin nye Barbapapa-sækkestol. (at Blæsbjerggade 11 st.)
Asta og Vitus leger hjemme hos farmor og farfar (at Hos De Gamle – Lille Fiskbækvej 1)
Asta er stået op igen efter have sovet i tre timer – hun skulle lige have noget mad :) (at Blæsbjerggade 11 …
Asta og Karólína hygger i sofaen med dyner og julekalender i fjernsynet :) (at Blæsbjerggade 11 st.)
Asta har besøg af Karólína :) (at Blæsbjerggade 11 st.)
Asta hjælper med at fodre ænderne ved Slotssøen (at Slotssøen)
Asta og Thomas hygger med frugt i sofaen. (at Blæsbjerggade 11 st.)