Man forstår vel at hygge sig
Asta slapper af i sin Barbapapa sækkestol med dyne og pude og Wallace and Gromit i fjernsynet ;o) (her: Blæsbjerggade 11 st.)
Asta slapper af i sin Barbapapa sækkestol med dyne og pude og Wallace and Gromit i fjernsynet ;o) (her: Blæsbjerggade 11 st.)
(Taken with Instagram at Blæsbjerggade 11 st.)