Forårssol over Nicolai

IMG_4483Ikke meget forårssol over dette første billede – men amfiscenen var det sidste sted, hvor der stadigvæk lå lidt sne – og det skulle Asta selvfølgelig over og lege i. Cykelhjelmen kan forklares med at vi havde hendes løbecykel med – og ikke et udtryk for manglende tillid til min datters motoriske evner.

IMG_4485På vej ud i solen.

IMG_4489Asta elsker dette rækværk og bruger tit meget tid på at kravle ind, ud, over og under. Her vælger hun dog bare at kramme det lidt.

IMG_4490Asta poserer med hendens løbecykel.

IMG_4491

IMG_4495Cyklen er parkeret, og der er ting, der skal udforskes.

IMG_4503IMG_4504Men jeg nyder varmen fra forårssolen, render Asta rundt og hygger sig med hendes cykelhjem og løbecykel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *