Forårssol over Nicolai
Ikke meget forårssol over dette første billede – men amfiscenen var det sidste sted, hvor der stadigvæk lå lidt sne – og det skulle Asta selvfølgelig over og lege i. Cykelhjelmen kan forklares med at vi havde hendes løbecykel med – og ikke et udtryk for manglende tillid til min datters motoriske evner.
Asta elsker dette rækværk og bruger tit meget tid på at kravle ind, ud, over og under. Her vælger hun dog bare at kramme det lidt.
Asta poserer med hendens løbecykel.
Cyklen er parkeret, og der er ting, der skal udforskes.

Men jeg nyder varmen fra forårssolen, render Asta rundt og hygger sig med hendes cykelhjem og løbecykel.

