Prinsesse Asta
Billedet er taget, da jeg hentede hende hos Astas dagplejemor Bettina, efter at de havde været til fastelavnsfest
Billedet er taget, da jeg hentede hende hos Astas dagplejemor Bettina, efter at de havde været til fastelavnsfest
Asta slapper af i sin Barbapapa sækkestol med dyne og pude og Wallace and Gromit i fjernsynet ;o) (her: Blæsbjerggade 11 st.)
Tilbage på “hjemmebureauet” efter trykstart i Skjern hos Stranbygaard Grafisk på Renosyds Værdibeviset nr. 3. #mastersreklame #renosyd #værdibeviset #strandbygaardgrafisk (her: Strandbygaard Grafisk)
Og Asta blev ligefrem katteprinsesse – eller hvad det nu hedder når man er den, der slår hul på tønden – synes …
Asta klar til fastelavns-gymnastik :o) (her: Blæsbjerggade 11 st.)
Vi leger med vandfarver :) (her: Blæsbjerggade 11 st.)
Tusind tak for blomsterne, skat! Glæder mig til at se dig igen på fredag ;o) (her: Masters Reklamebureau)
Endnu mere forkælelse på arbejde – vores fantastiske madmor Lene har lavet fødselsdagslagkage til os i anledning af min fødselsdag – tak …
Tak til medarbejderne hos Masters Reklamebureau der virkelig forstår at fejre én :) (her: Masters Reklame)
Asta er ved skifte ble på sin dukke :) (her: Blæsbjerggade 11 st.)